Idag

Jag kom mig ut bland folk idag också. Till och med storheden som igår. xD Kikades på iPod högtalare igen, på expert och onoff. ^^ Pappa var också med denna gång, så åkte dit med honom. När vi kollat klart gick jag och mamma in på maxi ica och handlade. Det tog typ 1,5 h... Och ändå gjorde vi ingen storhandling.. Jössös vad det tar tid asså.. XD Men men, nu har vi ätit middag också. Skit gott! :D Kasslersallad med pasta och nå goda bröd. Mums! :) Nyttigt och fräscht, I like it that way! :D Då kan man äta med gott samvete i alla fall!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska ta mig an systemkameran och överladdning av bilder... Har en hel del! Både att gå igenom och bara fixa in liksom.. ^^ Sen ikväll ska jag som sagt se fotbollen! :D Längtar! Mamma är just nu hos Lina och ska hämta en cykel jag ska prova om jag kanske ska kunna ha... Får se om den är i tillräckligt bra skick, så när hon kommer hem ska jag kanske ta en tur och se om den funkar. Annars får det bli imorgon eller nått. ^^
Pappa står ute och grillar abborar Sebbe hade med sig hem från stugan han har varit i så jag tror vi ska käka dessa abborar ikväll. :) Brukar vara skit gott, så hoppas dessa är bra gjorda! ;) Förhoppningsvis inte överdrivet beniga.. x'D Är dock bra mätt nu så får hoppas det blir till sent ikväll vi ska äta dem så man orka få i sig. xD Ahaha!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0