Home from todays activities

Nu har jag kommit hem från dagens aktiviteter och väntar på mat som håller på att kokas. Vi ska äta gravad lax och potatis till middag. :)

Solen kom fram till slut och det blev riktigt hett! Det inleddes med regn och grå himmel men sprack upp! :D Trevligt värre! Efter mitt besök där hos läkaren for vi förbi på storheden och gick in på Kappahl mamma och jag. Mor var även in på Lindex men då satt jag i bilen och lyssna på BANDIT. :D Vi har fått de i Luleå nu och är gode glad över det! :D
Ikväll ska jag se fotboll! och även lite Miss Marple mellan åt. Älskar o se de, så jäkla mysigt. ^^ Typisk att de går samtidigt! :(
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0