Hemma från Piteå

Nu är jag hemma från Piteå. Dom spelade rätt bra idag! Vunnit 2 matcher men förlorade sista. Så tyvärr är de utslagna nu. Bara en match kvar imorgon, en placerings match. Så den är inte så visentlig egentligen. Menmen, den ska spelas den med. Får se om jag ids fara på den, troligen inte. Klockan 9 börjar det så blir lite väl tidigt för min del... ^^ Haha. För övrigt åt vi lunch på Gran's naturbruk skola, det var gott! Dit har några kompisar till mig funderat på att välja och gå på som gymnasie. ^^ Låg fint till så kan tipsa om det! :)

Jag hann inte med att åka och se Bea konfirmera sig idag vilket var lite synd! Och sedan henne mottagning hemma hos henne missade jag också men var ju Piteå så kunde inte komma... :( Har lite dåligt samvete för hon fick inte tag i mig heller då min mobil inte var mig till hands... :S Blev lite pannkaka av hela den biten! FAN. Men hoppas verkligen allt gått bra osv!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0