Förmiddagen

Hemma från förmiddagens *måste göras* som bestod av att fara in på stan och hämta tårtan till eftermiddagen och in på Kappahl och köpa byxor. Så nu är det fixat och klart. :) Svarta harems in my <3. Nu har jag 3 par harems. :) Hahah.. Nu återstår av dagen först och främst att jag ska äta lunch strax. Räksallad, gottgottgott! :D Sen klockan 2 har jag tårtkalas för några vänner eftersom jag fyller år imorgon. :) Så de kommer om 50 min och då ska jag ha hunnit käkat och fixat i ordning allt... Hahah jo tjena, det blir stressigt men har ingen särskilda måsten som ska göras sen då heller så de löser sig. :) Helt klart! Men nu ska jag sätta igång och se om jag kan förbereda något. Hejdå så länge!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0