Dag 1 i Piteå

Kom nu precis hem från en fullspäckad dag i Piteå med fotboll, Öjebyns marknad och lite annat! Vi träffade upp Lina & Maria där så vi gick på marknaden med dem och åt sen våfflor. Solen har legat på hela dagen så man är lite "solstings" trött eller vad man nu ska kalla det. XD Mina ben problem fortsätter, värker som fasen när jag går, men jag kämpar på ändå! Det är jävligt jobbigt men vad kan jag göra? Nada, så bara att gilla läget. Nu är jag hungrig men maten är på gång så strax äre klart. Det blir palt, gott. :) Sen ikväll är det fotboll! :) Kvällen är räddad, puh XD haha, nä jag ba skojja xD Erkänn chockerande att Holland vann över Brasilien?! Jag har ej sett matchen, men bara hör bara lagen så blir jag ju chockerad! :o kNaSigT XD Då var det slutspelat för Brassarna! :/ Synd!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0