Bullfest

Tog mig en liten kvälls promenad runt kvarteret, som jag brukar göra varje kväll. Dock gick jag själv nu, mamma brukar annars också följa med. Åh jag önskar jag kunde gå långt och snabbt osv! :( Som en vanlig människa! Hatar mina handikapp!!!!! :@
Idag när vi var klar på storheden och lämnat mormor hos sig åkte vi över till Lina och dem. :) De ringde och hörde om vi ville komma över dit då just när vi skulle sätta oss i bilen och fara ut på storheden så då sa vi att vi kommer efter istället. :) När vi kom dit stod Ica med nybakade bullar! Eller ja höll till och med på med tillverkningen av dem så vi fikade helt färska nybakta bullar och mjölk. Mums :D Hihihi inte fy skam, osså hade vi fikat 2 timmar innan med momma då. ^^ Haha, så jag har fikat min ranson för 2 dagar framöver egentligen.... x'D ahah. Menmen, får väl unna mig för det är ju faktiskt sommar och allt. :)
Nu idag ikväll, blev det, innan jag faktiskt kom mig för att fixa med packningen. Så nu ligger en stor del av min garderob på matbordet. XD Hahah, det har strukits endel och det känns bra att fått gjort! Även om det nu inte var jag i huvudsak som stök, utan mamma, så det är bortgjort i alla fall. :P Hahha
Nu ska jag börja runda av kvällen. Godnatt och sov gott!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0