1 juli 2010

Det lyser in solljus i mitt rum! :O Första gången på hela dagen jag ser solen, det var regnat och varit grått konstant idag. Tråkigt värre! Men jag har bara varit inne och sett på "Life of Ryan" sen har jag sovit i soffan omvart annat. Jag är så jäkla trött! Som en degklumps zombie känner jag mig. Och sen mår jag skit dåligt psykiskt... Men det är en annan historia som stannar utanför era vägar. :)
Hur som helst, juste imorse var jag och mamma och tömde kvantum på jordgubbar! Ahahha, nästan i alla fall... Vi köpte 10 kartonger jordgubbar! De kostade 15 kr/kg så mamma köpte massor osså har hon gjort gjort sylt av det. :) Inte allt såklart, lite är ju över så man kan käka! ;)
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0