SO UPPSATTS: CHECK! :D

Nej men se på fan! Nu är jag äntligen klar med själva skrivandet och översättningen på engelska av so uppsattsen! Nu har jag bara lite små detaljs ändringar kvar antar jag kanske pimpar det hela med en bild?, kanske nåra stavfel att rätta? Jag ska be mami or päpi läsa igenom det så nya ögon så man ser vad som måste ändras. Lätt att man blir blind efter alla gånger man läst igenom osv.. Ni vet hur det är. :P xD Bara en läxgrejj kvar nu so MÅSTE göras, tyska till imorn. SCHEISE! ( stavning? ahah x'D )
Nu ska jag bege mig bort från datan till tv:en. Ni får ha en fin torsdags kväll! :) Sista inlägget för idag!


xoxo Angelica<3

BTW, nu bara ca. en vecka kvar till Hallo Facination videon realezzzzas! :D<3 Wiie<3
BC = :)<3

Kommentarer
Postat av: Paulmarit

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-12-19 @ 12:24:03
URL: http://paulmarit.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0