SNÖ-FUCKING-STORM

NU FAN EXPLODERAR JAG :@ SATANS JÄVLA DATOR ATT RADERA HELA DET DÄR JÄVLA LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA FÖRBANNADE INLÄGGET! igentligen var det väl lika bra eftrsom i stort sätt alla hade skjutit mig som sett det!
kort fattat: JAG HAR EN JÄVLIGT DÅLIG DAG OCH ÄR FÖRBANNAT JÄVLA ARG IDAG, NU. ( särskillt tack vare det här förbannade snöstorms vädret och min idrotts lärare som tvingar oss att ha idrott UTE och blåsa iväg med vinden, nej felskrivet av mig. STORMEN heter det! :@! Mina ögen är fullständigt förstörda tack vare dig! :@ )

JAG VILL BARA SOVA BORT DENNA DAG, ÅT HELVETE MED ALLT!
( nej visst syns det inte alls att jag är arg? :) *gloria* -.-' )

xoxo ( har iNte alls lust att vara trevlig att skriva xoxo men vi klistrar på ett leendé och Låsats som om allt är okej. En av mina specialliteter ^^ Jag har aldrig någonsin blivit "påkommen", ingen kommer någonsin innanför mitt skal. <3 ) Angelica</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0