Sleep over hos Bästis<3

Nu har jag kommit hem för ett litet tag sen. Såg klart det lilla som var kvar av reprisen av 'Glee' innan jag satte asset här. x'D Tiden hos becca var hyper najs! :) Idag har vi varit på stan med hennes mor och fixat lite nya stuff till ridutrustningen hennes. Dojjer & chaps införskaffades. :) Det är hästballe dyrt med rid grejjer. Bara de två grejjerna kostade över 1500 kr.. :O Stackars beccas budjett ^^ XD ( även Lenas då.. x'D ) Sen efter de två - tre timmarna vi spenderade i stan var de så gulliga och skjussade hem mig. Tack :3 Innan vi åkte in till stan gjorde jag och becca en utflyckt ut till deras bro och drack varm choklad! (Y) Hahaha, det var en mycket rolig ide med massor av skratt, fast iden uppskattades inte lika mycket av Becs mor. ( Dock av omtanke av oss ^^ ) Så då fick vi förflytta oss in och fortsatte med picknicken inne i deras kök! :D ahahha
Igår så fotade vi mest och även kollade lite på tv:en och spela sims 3 ( :3 ) och massa skratt & juste vi bytte ju julklappar! :D Jag fick en fototidning! Tack så hemskt mycket ! :D:D Hon fick lite smycken av mig. ^^
Sammanfattning dårå: As kul kväll/natt/dag med mycket skratt & ganska lite sömn! = Som det ska vara! =D<3



bild på min älskning som användes ganska flitigt under vistelsen hos becca :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0