Possetiva inlägget.. ^^

Nu kommer det possetiva inlägget. :) Blev lite senare än vad jag tänkt mig, men nu kommer det i alla fall. ;)

Att på söndag blir jag kanske ägare till 2 Guitar hero spel + 2 gitarrer till det! :D Jag är så glad! :) Jag har velat ha GH i flera år nu, typ 2, men det känns som kanske 10! AHAH XD Så det ska bli så himla kul. Bara 500 kr för hela paketet. :D NAJS säger jag bara! :D Killen jag ska köpa det av bor i Kalix och han kanske skulle till Luleå i helgen ( på söndagen då för att vara exakt ) så då ska vi lösa det så att han tar med sig det hit till Luleå. :) Jag har haft lite problem med att hitta en lösning för att betala och få grejjerna, så det här blir ju jätte bra! :D
Och ja, det här var den possetiva nyhet som jag hade. Jag menade självklart possetiva för mig så fattar om ni tänker: So what?.. AHAHH :P Men det gör mig glad iaf! ;D


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0