Pluggis... .______.'

Nu har jag pluggat lite no, matte & engelska. Det går faktiskt ganska bra med no:n. Över mina förväntningar.. Jag fattar till och med vad jag gör, det är ju helt otroligt! :D HAHAHA, Där emot går det rent ut sagt åt helvete med maten, sen jag började 8:an har jag haft jätte mycket problem med matten. Jag har till och med fått göra omprov pga jag har inte plarat av proven. Inte äns G-nivån?! Detta har aldrig i hela mitt liv hänt mig förut och det får mig att känna att jag inte duger till till något som ska vara själv jävla klart?! Jag fattar inte vad som har hänt. I 7:an gick det galant ända tills sista provet, då var jag bara några få poäng ifrån att inte klara G-nivån... Sen dess är allt jätte svårt och svammel! rent jävla svammel! Jag är så jävla less på att känna att jag inte duger till till självklara saker. Jag har fan gjort det de 2 senaste åren ungefär.. ( där av min depperation ) Låsats att ni inte såg det där för jag pratar inte om det. PUNKT!

Nej nu måste jag lägga på ett kol om jag ska hinna hoppa in i duschen, sen blire Familjen Annorlunda! :)
Puss hej <3


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0