NAMNSDAGARNA JAG MISSAT?! :S

Hey alla få läsare. :)

Jag har just kommit hem från konsum med papi. Haha, precis innan vi åkte ringde mormor för att gratta Sebbe i efterskott för han hade tydligen namnsdag igår och för att gratta mamma idag för hon har tydligen oxå namnsdag, fast idag. x'D Så när hon ( mormor ) sa det till mig i telefon, jag ba: Du skämtar?! :O hahah, det är så fruktansvärt pinsamt att inte veta om sånna saker.. :S Haha men då passade det bra att vi skulle på konsum så nu har jag och pappa köpt hem lite go'fika så vi kan "uppvakta" dom. Mamma fick även en tidnig och sebbe 50 kr, för anledningen att vi åkte till konsum var för att vi skulle panta burkar så då tjänar man ju en slant. Och så dumt som det är måste vi dela på pengarna även fast inte äns sebbe följde med och pantade. Så från att hålla 95.50 kr i handen sjönk jag ner till 50 kr. Pappa sponsra med 5 kr så vi fick lika mycket. :) Men jag ville ha allt.. :( Men aja, blev ju iaf 50 kr rikare! :D haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0