Min fina fredag :)

Och nu är tant hemma. Efter skolan ( som vi fick sluta tidigare från och även hade sovmorgon imorse ) drog jag hem till Becca och kollade upp lite bio uppgifter som eventuellt kan behövas på söndag, sen for vi in till stan med hennes mor då de hade några ärenden att uträtta. Sen åkte vi vidare till Kvantum och köpte för att fylla upp förådet deras igen. ;) Hahaha, vi köpte typ över 1 kg godis. x'D Och btw, så träffade jag min mormor där så snacka lite med henne. Fast vi hade lite bråttom så det blev nästan bara ett hej. ^^ Sen då efter kvantum så skjussade dom hem mig och nu sitter jag här. Ska käka och de sen bär det av till Becca igen. Ska spendera natten där. :) Så ska medela mina föräldrar det och packa lite sov grejjer. :) Aja, men nu ska jag ladda hem & över ill lite grejjs. pUss!


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0