Lördag 16 Januari 2010.

Nu till dagen. Jag vaknade upp hos becca efter en kul kväll med xbox som huvudsyssla. :) Cod & GH spelade vi & sen data på tv:en. Vi dansa the soujla boy dance! HAHAH, beccas video rockar! :D<3 Vi kollade även på tv :) När vi väl sulle sova var vi TRÖTTA efter en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG vecka i skolan, så vi somna nästan direkt efter några desperata försök att sluta snacka. x'D ahaha! Men då sen på morgon käka vi frukost sen spelade vi ett kul Yatzy. Det hette typ Yatzy maxi elr nå sånnt. Det var roligare än orginalet jag är van vid. :) Sen borsta jag tänderna & tog på mig vanliga kläder så kom mamma sen och hämta upp mig så åkte vi in till stan för att shoppa bland annat lite jag såg igår som jag ville ha. En turkos tröja ( som jag för övrigt har på mig nu ) & en svart-vid randig tröjja som båda kom från JC. Den turkosa kostade bara 49 kr så de var inget att snacka om att den tröjjan skulle bli min. ;) Super sköna tröjjor båda två. :) Sen på H&M köpte jag mig ett läppglans för 10 kr! :D Hej billiga köp? x'D :D I LIKE! Sen när vi var på väg hem gick vi förbi B.O och köpte hem lite gott fika. :) Mums, en chokladboll blev det för min del. :) När jag kom hem så ringde jag upp Becca för at fixa resten av planeringen av bio besöket imorgon som komma skall. Dock blir det ej i Piteå för att det skulle kosta oss ca. 400 kr per skalle för hela grejjen och det är lite över våran budjett i vissa fall, för att få se en film i 3D. Som ni säkert så fattar så är snacket: Avatar. Så det blir här i Luleå ist, dock inte i 3D ( :/ ), men aja... Huvudsaken är ju att vi får se den och ha trevligt tsm alla vi 5 tjejor. Vi 5 tjejor inkluderar: Mig, becca, hanna, bea och rebecca m. :) Ska bli kul att vi hittar på något tsm. För min del var det ganska länge sen. x'D Så jag ser definitivt fram emot morgon dagen!

Oj det här blev ett ganska långt inlägg, men jag kännde att jag ville skriva av mig lite. :) Hoppas ni hade tid att läsa. Ska kolla upp om jag kan hitta upp en bild på de två plaggen jag köpte idag. :) Annars så kanske det kommer in bild så småning om med plaggen på mig. :) Den som läser får se. ;) Hoppas ni hade en bra och trevlig lördag, det hade jag i alla fall!


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0