Låt den rätte komma in

Hej läsare, igår kunde jag inte komma in på blogg.se så där av blev det inget bloggande igår. Men nu funkar det igen. ( uppenbarligen? x'D) Idag har jag läst. Måste läsa ut boken innan den 8 Februari, den det är inga problem. :) 'Låt den rätte komma in' heter den. Kan tänka mig att ni känner till den eftersom det nu mera finns på film. Har faktiskt ej sett den än, men folk som sett den har inte gett den bra betyg, fast boken kan jag då lova er är bra. Lite seg ibörjan, man fattar inte riktigt anknytningarna... Men sen så, då blir den bra. :) Min kusin avrådde mig att se filmen för att den var dålig, men jag kommer se den ändå. XD Han tyckte boken ägde ut filmen ( som det faktiskt oftast är, sorligt nog ). Men jag rekomenderar boken i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0