Fredag! <3

Tack och lov att det äntligen är fredag! Jag är helt slut nu efter denna vecka! Trött trött trött! XD
Gud så skönt att slippa gå upp kl. 06.50 imorn! :D Då ska jag sova lääänge :)<3

Denna dag har bestått av:
- ångest
- 1 inlämning av läxa
- 1 läxförhör
- 1 DUGGA (dugga = prov/läxförhör)
- 'bråk' med familj
- läxprat ( allvarigt )
- elgitarr
- musik
och mer svammel blire väl.. :S

TV ikv iaf! :) Nu ska jag sitta här så länge det behövs och kanske börja med skolarbete.. PÅ EN FREDAG :O Amerikanska revolutionen handlar det om denna gång. Sen MÅSTE jag jobbat matte i helgen. Jag är SÄMST i matte! Jag önskar jag var ett snille som det bara öste fram MVG ur.. Men så är självklart inte fallet... :'( G är ungefär vad min hjärna klarar av.. -_______-' Varför är just jag född så dum? :/ ( när jag säger dum så menar jag inte att andra är dåliga som har G, utan att jag själv inte nöjjer mig med ett G, misstolka mig rätt nu! ^^ )
Måste ligga i hårt nu i skolan så det blir NÅGOT av mig iaf!

Nej, jag blir fan deprimerad av att skriva detta inlägg! Ska snart skriva ett nytt med awesome info! Det passar inte in i detta s.k emoinlägg.. ( förlåt ^^ ) :) Höhö, men som sagt kommer ett muntert inlägg alldeles strax! :)

xoxo Angelica<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0