Boring night...

Jag är trött & less på alla tråkiga tv program så jag sitter här ist och irriterar mig på svammel.. Funderar typ på att gå och sova. x'D Varför inte? För det är fredag. Det är vad mina tankar säger mig.... Så håller mig nog ett tag till antar jag. :P Nu börjar det bli konstaterat iaf att GH blir mitt on sunday. :D Snacka om att byta samtals ämne.. xD ahah, men har mailat med killen så nu är det löst att de blir i luleå iaf. :) Nej men ska inte snacka om detta nå mer nu innan jag håller det i mina händer. ^^ Dessutom blir inga platser elr så utnämda. ;) Privat fakta stavas det! ;D hahaha, nu ids jag inte skriva mer här! BAI!


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0