Becca var här! :) Och jag har vaknat upp!

Och nu har BeccA just åkt hem. Hon har varit här sedan 1 ungefär. Vi har fotat, ritat, fikat, varit ekonomer skulle man väl kunna säga x'D haha och spelat spel + massa snack såklart! :D Pappa har precis farit iväg för att hämta Pizza! ^^ Vi blev lata så bestämmde oss för att bli feta ist... AHAHAH, ah då blire träna imorn! :P Pappa ska hämta in hantlarna också, det får jag inte gömma att påminna han om! Jag har bokstavligen talat INGA arm muskler! Asså det är riktigt illa och allvarligt! Jag fattar inte att jag har låtit det gå så här långt. Jag är sjukt besviken på mig själv! Det har verkligen ringt en väckarklocka som fått mig att vakna upp och förstå att jag inte kan låta det fortsätta gå så här. Verkligheten har tagit över mig. Det går inte att gömma sig hela tiden eller fly undan. Nån gång måste man ta tag i skiten och öppna ögona och inse hur det blivit. Och jag väntade för läge...
Så det kommer bli extra svårt att kunna "bli en av dom jag varit" igen. Det ska bli ändring på saker och ting 2010.
Jag måste.
Och jag ska.


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Antoniris

I like this site. Keep it up!

2011-05-03 @ 20:58:17
URL: http://antoniris.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0