Avatar recention

Okej, tänkte ta mig tid att reconera om mina åsiker & tankar om "Avatar".


 

Jag blev Blown Away av hur sjukt vacker och bra den är gjord.
Men jag blev inte Blown Away av själva storyn... :/




Skapelsen av världen...
Det är så sjukt vackert hur det börjar lysa på marken när avatarerna går på marken, och alla färger och alla fantastiska växter och endel "djur" och hela miljön i sig. Helt fantastiskt bra skapat! Även själva avatarerna, tänk alla små detaljer som finns på deras kroppar. Dom är så vackra. :)

Men nu själva handlingen...
Den överträffade mig, men inte på ett särskillt bra sätt. Eller snarare sagt på ett speciellt sätt. Den innehöll inte något mer än vad jag hade förväntat mig. Den var även hyfsat lik en annan film. Jag säger inte den är dålig, utan det är helt okej. Men det är allt. 3,5-4 av 5 får den av mig. Alltså inte världsklass, men klart värd att se, mest pga den coola miljön. :)

Kommentarer
Postat av: elina

2010-01-18 @ 19:28:46
URL: http://homelessbynight.blogg.se/
Postat av: elina

GAAH,varför gör jag alltid fel?? Och råkar skicka en kommentar utan att skriva något!?



Tack för den recensionen för jg tycker precis likadant, trött på "alla" som tycker att det är den bästa filmen. Sååå thank you. :D

2010-01-18 @ 19:30:53
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0