2 Januariiiiiii, hur dagarna spenderats på sista tiden.

Första dagen avklarad av 2010. Den var lugn och najs. Hyfsat i alla fall. :) Först var ju Ulf, Britta, momma och moffa här på lunch sen åkte momma & moffa till flygplatsen för att släppa av Ulf & Britta som åkte hem till sthlm igår och sen åkte momma & moffa hem til sig. ^^ Efter det satt jag ara vid datorn hela dagen/kvällen oxå. Sen kollade jag på film till halv 2 - 2, sen gick jag till rummet för att slagga! :D Youtuba lite först ofc ^^ ;)


Idag, eller ja ikväll blir det ju, kommer Lina, Ica och Mia hit. Kanske Roffe oxå. Vi får se. ^^ Ica är här nu, ska bli kul att se henne. Var länge sen sedan sist. ( hon är oxå 08:a ^^ XD ) Så dom kommer typ på fika. Mia har vattkopper fast min familj har redan haft det så det smittar nog int'. :)


Imorgon ska jag och becca kanske slagga och vi ska ha "lilljul". Jag vill även hinna med att färga håret. Ska fråga om hon ids.. ;) Annars får jag väl tvinga mamma i övermorgon eller nått.. -.- x'D haha


Nyår firades hos grannarna. Mat & film är väl en ganska korrekt summering. Jag, mamma och Lena såg nån film kommer inte ihåg vad den hette.. Nått med Chicago tror jag? ^^ Ah nått iaf. Sen drog min familj + Micke in till stan och såg fyverkerierna. Myyys ^^ Sen hem igen till dom och drack och käka nån macka grejj! Jag trodde inte jag skulle klara av den kvällen men det gick nästan helt bra ( jag var helt förkrossade hela dagen ). Så det blev helt okej ändå. ^^


Det är ungefär vad som hänt nu under dagarna som gått. ^^

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0