-På heder och samvete-

"Idag, lördag den 23 Januari 2010, lovar jag på heder och samvete att börja med so uppgiften!"

Då var det officiellt vad min dag består av. Men sen på kvällen kommer belöningen. :D Vi ska äta på Waldorf! :D<33333 Wiiiiiiiiiie! I LOVE CHINAFOOD!<3
Så nu ska jag ta vara på denna dag genom att göra bort denna research om Amerikanska Revolutionen och sen göra matte om någon är hemma så jag får hjälp. Fixar inte detta själv... :(
Jag har redan hunnit duscha så nu är det ute ur bilden och snart ska jag väl sätta i mig nån mat när papi & brür kommer hem. Sen måste jag hinna fixa håret som jag inte gjort på en evighet, ska fråga om mami har lust att genom platta mitt hår :3, och sen ska sminket & outfiten såklart på till kvällen. :) Men nu måste jag sätta igång så jag inte förlorar min heder & mitt samvete! Ha en trevlig lördag mina vänner! pUss<3


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0