Sammanfattning över senaste dagarna :)

Så nu har jag käkat lunch och sett "Biggest Loser" reprisen. :)

Igår fyllde Frida år! :D Tusen grattis till till dig! :D<3

hihi, hittade en ganska charmig gammal bild på oss! :D ahahah

På kvällen var jag och tränade! :D Bea och jag ska nu äntligen ta tag i våran rutin och träna varje måndag. I'm looking forward to it! Jag måste verkligen bygga upp lite muskler! Efter sen när jag kom hem såg jag på tv, hoppa i duschen sen dejta jag sängen. :) Helt okej dag ^^

Söndag = alla hjärtans dag<3 :) Började dagen med familjegräl, sen traskade vi ut på prommenad och till slut hamnade vi hos bea på fika. ^^ Några bilder kommer. :) Bea är urgullig ofixad :D<3 Sen efter det traskade vi hem igen och käkade lunch vid halv 3 och precis när vi käkat klart kom momma och moffa. Dom hade med sig en choklad-hjärts ask. ^^ Då då åt man yttligare mer hjärtan. Sen på kvällen såg familen 2 filmer. "Imagine that" & "Borta bäst, hemma värst". :) Sist nämnda värd att se, galet kul x'D men skippa första! XD

Lördag var jag och mamma ute på storheden och rännde. En najs kofta införskaffades. Dock till mamma, men jag snor nog den :$ :3 haha :P Så najs var den. :) Sen middagen var lite "finare" så att säga.. Förrätt: Räktoast Huvudrätt: Kött med potatis & sallader Efterrätt: Marängschwish (stavning?XD). Sen slog jag och mami på en film. "I hate Valentines day", och den sög sten hårt! Se inte! varnar dig. ^^


Och det är en najs sammanfattning över de senaste dagarna. :)

Kommentarer
Postat av: aeb

urgullig ofixad? ;d

haah, sött av dig (:

2010-02-16 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0