Till mina underbara vänner <3 Viktigt det här!

Ta inte mig som ett skämt nu, det här är viktigt. Och ta mig och ordval med lite peace för jag blev lite irriterad & ledsen över att äns behöva skriva det här, men det har gått så långt nu att det verkligen börjar gå mig på nerverna...

Seriöst, det är jävligt irriterande när ni klagar på att jag inte äter och jag vill att ni slutar med det. Jag  vet att ni enbart gör det för ni vill mig väl, och det uppskattar jag. <3 Men det är inte kul att varenda gång vi kommer till matsalen känna och höra dessa klagomål om att jag inte äter. Jag vet vad ni tycker och tänker när ni ser att jag ej tagit mat, men jag håller inte på o svälter mig själv! Ni måste inse att jag menar allvar när jag säger det! Jag äter fullkommligt vanligt och lagom mycket varenda dag det inte är skola. Jag äter alltid lunch då! Men jag har problem med att äta i skolan och det är nästan alltid grymt äklig mat där! Och jag total vägrar trycka i mig något vidrigt bara för att det är lunch dags och de. Alla andra kanske klarar det men det gör inte jag! Sen varför jag inte alltid äter macka om jag inte tar skolmaten är för jag helt enkelt inte är hungrig! Jag kommer inte ändra på mig, så är det bara! Men ni måste inse att jag inte svälter mig själv! Jag har sagt det så många gånger och jag orkar inte behöva känna denna ångest över att höra samma visa om och om igen men ni verkar inte uppfatta det, därför skrier jag det här på bloggen. Snälla, om ni som umgås mig mig läser det här så skriv en kommentar så jag vet att ni läst det!
Tack, älskar er <3


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Gustavsilja

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-02-02 @ 09:36:00
URL: http://gustavsilja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0