SPORTLOV

Och nu har vi äntligen lov! 1½ veckas ledigt är precis vad jag behöver. Och det är prick en vecka kvar tills jag drar till sthlm! :D Jag längtar, bara synd att ingen av kusinerna kommer vara hemma.. :( BAJS. Men jag får gå på musikal och se huvudstaden ännu en gång. Lite omväxlad miljö mår alla bra av. :)
***
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, nu spillde jag kaffe på mitt vita linne!!! :@ Helvete!!!!!! :'( Då var de förstört oxå! Jävla *****!!! :((((((((((((((
---
Om en kvart-10 min börjar top modle, sen sa jag hinna käka middag och sen är det av till beaa för övernattning med flixen med film och massa gott. :)
***
Nu blev jag depprimerad! :'( MITT LINNE!!!!! :/ Rövhål, att jag alltid ska ha sån förbannad otur JÄMT! :(


xoxo Angelica<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0