Min underbara dag <3

Min dag har varit superb! :D ;D

Dagen startade med skola, satt och ritade KURT och en joker ;), sen traskade jag hem med bea som promenad sällskap. :) När jag kom hem låg pappa fortfarande och sov fast det hade jag ingen aning om och jag råka vara lite för högljudd så han vakna :$ x'D Men det var ara bra sa han, klockan var ändå halv 11 så det blev ju en sovmorgon i alla fall. ^^ Ja sen då under tiden som det blev lite fart i han gjorde jag mig en nudel lunch med baguett som tilltugg. :) MUMS <3333 Sen när jag käkat klart kom han och börja med frukost så då läste jag tills han var klar. Sen satte vi oss i bilen och satte fart mot Kvantum där vi handlade mat så vi kan fylla upp kylen igen. :) Så när vi kom hem packade vi upp matvarorna, sen läste jag lite till och slutligen tog jag mig an flajjans bajslåda... -_____- Så tråkigt! XD Efter det provade vi ringa till Robin men han svara inte, men efter en stund ringde han tillbaka och efter kanske 15 minuter satt vi i bilen med riktning till hans lya! ;) Så där har jag och pappa varit tills nu ungefär. :)<3 Hann träffa Nelly ett tag i alla fall. :)<3 Oh hon var så go' och glad! :D Man blir alldeles varm om hjärtat i hennes sällskap! <3 Med detta avslutar min underbara dag.


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: elina

Haha, glöm inte ÄLGEN och KANINEN :D<3

2010-02-04 @ 22:18:21
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0