Läget ligger till:

Ingen uppdataring igår, först skolan sen tv & film & sen tv igen! :D Hade uppenbarligen inte tid! 8D haha
_________________________________________

Idag har vi i skolan haft no dugga, matte prov, tyska förhör, svenska/so uppsatts & idrott som pricken över i:et! Snacka om dag att visa sina kunskaper... Dock hade jag inte tränat på någonting alls inför denna dag. Ändå gick det helt okej och till och med bra i det mesta. :) Så det är lungt ändå. Om 1 ½ vecka har vi NO prov, det viktiga provet, så det idag var inte jätte viktigt. Men så tills det provet ska jag ta mer ansvar denna vecka som komma skall och plugga sten-jävla-hårt! Har även tyska prov, prick om en vecka. På fredag alltså. :)
Nu resten som återstår av denna dag ska jag bara chilla och sitta här vid datan, jag ligger verkligen efter i all uppdatering jag gör dagligen efter att inte varit vid datan på 3 dar. (bloggade bara i förrgår. That's it.) Så ska ta itu med det. Sen är jag väldigt sugen på att baka något, men mamma hade tydligen köpt semlor ( fast inte till mig, jag hatar semlor så jag får en krämbulle ist, inte för att jag tycker om det heller.. men kan ju inte säga det nu till mamma när hon redan köpt... :S därför styker vi den texten XD), men kanske bakar något bröd elrnå. Typ scones eller nå smaskens! ;D Vi får se. Men ett som är säkert är att jag i alla fall tänker lägga upp ett recpt nu, på scones! :) Har inte uppdaterat den kategorin på HYPERLÄNGE. x'D


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0