Fredag 5 Februari 2010

Då vare äntligen fredag idag. :) Dagen startade som ett rent jävla helvete, jag grät fullkommligt hejdlöst, men orsaker kommer jag inte dra in på bloggen. Även jag har privata grejjer i mitt liv. Bara 2 jag litar mest på vet. <3 I skolan gjorde jag en diagnos, ett läxförhör och läste. På idrotten strosade jag och madde omkring lite ute, sen gick vi in i idrottshallen och såg när de andra spelade handboll. Efter det vare lunch och det var pannbiffar o det var gott (för en gångs skull). Och ni kan INTE säga att jag åt lite idag eftersom jag fan i mig åt 5 st! :O Känn på den du! ;D Kommer nu fortsätta med ett viktigt "medelande" till de jag umgås med angående vad jag äter i ett nytt inlägg! Snälla läs det, för jag håller på att bryta ihop. Tack på förhand.<3


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0