Dagen före lovet



Då var det bara en ända dag till i skolan innan lovet. :D Jag kom hem för ca. en halvtimme sen och har inte hnnit göra något särskillt... Sitter nu med en cola :3 framför mig och åt just upp en liten mörkchoklad bit. :P Innan jag började gå hem från skolan stannade jag, hanna, bea och madde kvar och käkade lunch i matsalen. PALT :D De va gött'! Så man är ju inte lagam mätt nu assååå... x'D hahaha, men jag ska i alla fall dricka pp min cola n. Har haft dn sen i fredags och jag öppnade den nu. Jag är duktig att hålla mig från MuMS dricka.. :D Fast nu ville jag ha spå lika bra att ta den. Dock ären typ ljummen så sådär hypergod som den i vanliga fall är kanske man inte kan säga nu. ^^ Men skit samma :D
Nä men nu ska jag kolla klipp på youtube. Baaaaai :)


xoxo Angelica <3

Kommentarer
Postat av: elina

Sv: Jo jag visste redan om det men det gjorde mig glad ändå! Så thanx ^^

2010-02-24 @ 14:17:08
URL: http://homelessbynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0