All this hesitation...

Har just käkat upp 2 makor och druckit upp sista droppen kaffe. :) Vill ha mer kaffe men jag orkar inte koka mer... :( Idag lämnade vi in uppsatsen och jag kan knappt vänta tills vi får tillbaka den betygssatt och de :D Vill verkligen veta vad min lärare tycker om den! :D:D Känner mig sjukt nöjd med det hela. Nästa vecka börjar vi på en uppsatts om Franska Revolutionen, men den får vi inte skriva hemma.. :( Vilket betyder att den inte kommer bli lika bra! :/ ( Kan ej konsentrera mig på samma sätt i skolan.. ) Inte äns i närheten av vad jag skulle kunna göra med den. Så det känns inte så kul... Men vi får i alla fall ta fram fakta och förbereda oss hemma. Tack och lov det! haha :P Annars så fick vi tillbaka ett prov vi haft i engelska, 34/40 fick jag. Angelica = INTE NÖJD! Jag vill ha allt helt rätt i engelska. Fullpott liksom! Jag vet att jag kan det, varför bevisar jag det inte då? Pga min osäkerhet som kommer fram när jag börjar tveka på mig själv, att jag har fel. Måste börja tro på det första som kommer upp i mitt huvud! Tvek är till för andra än mig. Måste bara intala mig själv att jag kan, även när jag tvekar. Då kommer min dröm gå i uppfyllelse! Ingenting är gratis, man måste kämpa för att få det man vill ha. Så är det bara. Jag kommer inte ge mig i alla fall! :)


xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra kväll! :D

2010-02-02 @ 17:10:06
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: aeb

34 var bra :) , jisses alla blev helt nere när de fick se vad de fick på förhöret. låt mig ba säga att de gick bättre för du än vad de gjorde för jag. B-)

2010-02-03 @ 18:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0