1 Februari 2010

Varför lyckas jag varenda jävla gång jag skrivit ett inlägg radera det?! ;o I-R-R-I-T-E-R-A-N-D-E stavas det... :(

Måndagen börjar lida mot sitt slut, precis som då självklart första Februari 2010. Efter skolan traskade jag hem till becca och var med henne ett litet tag. Vi drack te<3 (med mackor) och såg Top Modle 7. Efter det skulle jag hem.
Så det blev bokstavligen en väldigt kort stund hos henne. :( När jag kom hem blev jag jätte glad för pappa sa att det var en överaskning i mitt rum :D:D<33333333 Min Breathe Carolina tröjja har kommit!! :D:D<3333333 Wiiiiie :)<3 ( Bild kommer ) Så just nu ligger mitt humör på topp! ^^<3 Sitter oxå nu och äter nåra godisar och ska strax läsa boken min som jag tipsade om igår. "Låt den rätte komma in". Jag pratade för övrigt med Astrid idag och hon hade filmen så jag ska få låna den imorron :D Wooohooooo :D<3 Tack Astrid! :)

Nä nu ska jag ta och avsluta detta inlägg men ni får ha en trevlig kväll! Själv ska jag se på Familjen Annorlunda kl. 20.00 :) Puss hejs<3


xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0