Crap day!

Gud den här dagen är så full av skit så de är banne mig inte klokt! Direkt när jag vaknade startade allt. Jag hade så jävla ont att jag nästan inte kom upp ur sängen överhuvudtaget! Klarade mig inte ens på min vanliga morfindos jag brukar ta om jag behöver, utan imorse var jag tillslut uppe i dubbla dosen och då var det precis så jag tollererade smärtorna. Sen när jag väl sitter på sängkanten går det rätt bra och tex nu såhär mitt under dagen går det helt bra i stort sätt. Det är den där förbannade upp och ned stigningen som är så sinnes sjukt smärtsam ibland och nu är det en sån period igen tydligen. KILL ME! Sen är resten av hushållet på pisshumör och även jag stund tals får nog... Äh de har verkligen bra varit crap all day long! Nu har mamma och jag bakat, så kakan är inne på gräddning i ugnen. Så snart blire go' fika i alla fall! Nått trevligt denna dag måst det ju bli... Så apelsin&chokladkaka och kaffe blir dagens höjdpunkt. Tror även mamma har börjat göra mer knäck nu också så man kan käka det lite då och då under December för det blev så precis kändes det som när vi gjorde innan så man måste spara så det räcker ända fram till jul. Och det är ju inte poängen med de dele... ^^ Man ska fan i mig kunna njuta under julen, inte känna att det inte räcker till om man tar. Håller inte ni med om det?

Tidigare innan lunch var jag och pappa ut och gick till konsum och köpte mjölk och candy. Sen när vi kom tillbaka till huset böt mamma och pappa av så mamma och jag fortsatte vidare en bit på prommisen och pappa fixa lunchen färdig till när vi kom tillbaka. Blodpudding, snacka delyx va... hahah -___- *ironi*, men sån billig skit mat ska man väl också tacka för. Dock hade jag bättre förslag på billig skit mat nämligen 19 spänn från MAX, en barnbox. Alldeles lagom mycket mat för en lunch och de hade gått snabbt de med för mamma hade kunnat köpa med det hem när hon var i S-byn och hämtade ut mer medicin på Apoteket på sjukhuset där för de var ända stället som hade den medicinen jag behöver. Snacka om att det är tröttsamt! Att Apoteken inte har det man behöver, utan att man ska behöva ringa runt och höra om dom har det hemma. Har dom inte det måste jag ringa till avdelningen och se om dom har där, asså på själva avdelningen, och hoppas på att de finns där. Asså det är så jävla svammligt så det finns inget slut asså!
Nu ska jag ta ut kakan ur ugnen sen se julkalendern till den och förhoppningsvis har situationen lugnat sig bland folk i detta hus och det kan få vara civiliserat och ett normalt fika och hela resten av dagen bestå gladare miner. Det är min högsta önskan vad gäller återstående timmar på detta dygn. Det är inte för mycket begärt.
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0