Dagsstatus: Trött

Hey hallo. Hemma från Umeå nu. Snabbaste trippen dit någonsin har det vart. Endast en övernattning borta. ^^ For i förrgår och kom hem sent igår kväll. Kvart över 10 var den när vi kom fram och innan jag var i säng blev det fram mot 12 och natten innan det halv 1, 1 och det resulterar i trötthet så har en sådan dag idag. Så har inte gjort så mycket idag. Mamma och jag har slagit in lite julklappar osså har jag löst olika korsord i min korsords bok. :) Nu ska jag in på mailen och har förhoppningsvis fått svar på ett mail jag väntar på... :P (kollar mailen... men nej, inte svar där inte... :/)

Har fått ett "tröstpaket" antar jag man kan kalla det, från "Min stora dag" eftersom jag ej kunde utföra det som planerats, resan med allt vad det nu innebar.. Men hur som helst en fotobok (skulle till fotografiska museét), Disturbed affisch med sign, taste of chaos affisch/planch och infoblad om fotografiska museét skickade dem till mig. ^^ Tycker jag var jätte fint av dem! :)

Men nu ska jag se julkalendern! Adios ;) Hehe
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0