Umeå update

I Umeå kunde man julpyssla med en himla massa saker på lekterapin så jag har gjort 2 skapelser ^^ haha nej men 2 julklappar har jag tillverkat/gjort. :) En till morfar och den andra personen som ska få vet jag inte riktigt än. Men har ju som sagt ett tag kvar på mig att bestämma haha. XD Satt med Anna och Marielle och skapade. Sjukt najs att umgås med dem, blir ju så sällan tråkigt nog... :/ Lyssnade även på Marielles låtar hon spelat in och hon är svin duktig! 10 December ska hon spela på Kulturens hus i lilla salen under BD POPs konsert kväll. Så då kommer jag åka och kika på henne, förhoppningsvis om biljetterna kunde fixas dvs... Annars får jag be hon skicka filmat eller nå om hennes föräldrar gör det? :D Massa olika norrländska band  och artister kommer också spela under kvällen så de blir nog jäkligt najs! Så på onsdags kvällen hade vi minikonsert i Karins klassrum och lyssnade på henne. :) Trevligt värre! Sen igår (torsdag alltså) hann jag med att träffa Felicia en halvtimme eller så innan vi käkade middag och for hem med hk-bussen. :)

xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: emma

Hon hade bröstcancer, men det gick bra för henne och hon är frisk nu. Det kommer du också att bli, det vet jag sötis <3

2010-12-03 @ 19:36:29
URL: http://emmastalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0