Om imorgon :)

Har just sett biggest loser, ska ta mina mediciner nu. Kl. 21 är det lyxfällan *längtar*. Fram tills dess ska jag kolla upp lite saker som har med skolan att göra kombinerat med Robinsson antar jag. ^^ Börjar bli trött efter denna intensiva dag. Tur jag hann ut en sväng i förmiddags i alla fall så man hann se ljuset i allt detta eviga mörker! x'D
Imorgon kommer assistenten och Pernilla båda klockan 10, sen får vi se hur mycket tid det går åt till själva skolarbetet då... Troligen blir det mer bekantings tid egentligen skulle jag gissa på. Madde och Hanna ska nog komma över någon gång under dagen och lämna min skoltröja osså får jag betala av den då. :)
På kvällen ska jag iväg på BD Pop i Kulturens hus och höra på när min kompis Marielle har konsert! Ska bli skit kul! Är ju även en massa andra band och artister från Norrbotten så det blir en härlig musik kväll! Allt vad Nobelfest och idol final heter får utgå, det här är viktigare! :D Även om jag gode gärna velat se resten också, kan man ju ta de i repris nån annan dag. :) Jag är suport för min kompis! :D GO MARRE!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0