Nobel dagen och idol final

Idag är det både Idol final samt Nobel dagen. Jag missar de båda på tv:n! Otroligt sorgligt nog för det är något jag längtat efter att se under en lååååång låååång tid men men... Idol reprisen kan jag i alla fall se på Söndagen tack och lov. Nobel dagen får jag se om det finns någon möjlighet till repris av den, nån dag framöver sänds det kanske, annars finns det förhoppningsvis på internet. Endel kanske jag hinner se innan jag far. Det är alla vackra klänningar som lockar min syn. <3

xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Gunnartomine

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-02-08 @ 13:32:50
URL: http://gunnartomine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0