Julen slut... :(

Då var julen 2010 över... :( Har ni haft en trevlig jul? Det har då jag i alla fall med min underbara släkt. :) Dom for imorse, så nu har dom en heldag och kväll i bilen att se fram emot. ^^ hehe. Vad jag ska hitta på idag är inte särskilt mycket. :) Ska bli skönt med en folkfri dag nu innan nästa släkt kommer hit vilket är imorgon. Gbg:arna kommer då. Dom börjar bila idag så fort min faster och hennes sambo slutat jobbet. ^^ Just nu ser jag "Rädda Willy 2" som går på tv:n medan jag väntar på att distriktssköterskan ska komma. Osså har jag duschat imorse. Hoppas på att min tv monteras och kommer upp idag! Ska höra med pappa när han kan fixa det. :)

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0