Juldagen

Alltid dan efter julafton tänker väl alla: Ja, då var det BARA ett år kvar till näst jul. 365 DAGAR! :O Jag minns i alla fall att det var min tanke när jag var liten. Numera känner jag att det är lite skönt, all den stress och sånnt börjar snart släppa för folket. Men visst, lite av barna känslan sitter faktiskt i. Ett år till nästa julfirande. Det är en lång tid. Men helt slut är det ju inte än. :) Idag myser nog mycket folk tillsammans med sina nära och kära. Julmat finns säkert kvar? Brukar räcka flera dagar framöver, i alla fall i min familj. :D Inget mig emot... XD HAHA. Tror det blir sådant käk till lunch men sen har vi som tradition att vi alltid åker till mormor och morfar och fikar på eftermiddagen och äter revbensspjäll till middag. :) Så det är precis så det kommer se ut för min del. :D Mys med släkten. :) Som det ska vara på jul.

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0