IKEA MED BEA ;D

Imorgon ska jag på Ikea med Bea! :D Hon ska följa med mig, far och mor. :) Ska bli skit roligt! Excited som en get!!! :D:D Och Bea hade tydligen aldrig varit där så det blir ju lite små kul för henne bara det att komma på ett nytt place.. Har vi tur hinner vi kanske in på nåra av affärerna runt ikring? Maybe candyworld, vill införskaffa äkta finsk lakris! hahaha XD :D Men vi får se om tiden räcker till. ^^ Ah ska bli hur kul som helst i alla fall, ser fram emot det nått så enormt! :D Att jag skulle iväg till Ikea imorgon vart bestämt imorse, men att Bea skulle följa beslutade vi ikväll. :) Hon och Lennita kom förbi ikväll när jag precis duschat och hade med sig namnsdag presetenter till mig! Gud dom är så gulliga och generösa så man blir nästan rörd! <3 Fick nybakade chokladfudge som Lennita stått och gjort i värsta fina burken! och en pyamas som var hur söt som helst! Osså fick jag låna några serier: O.C, Gossip girl - säsong 2 och Sex and the city - säsong 1. :)

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0