Film blev det...

Det blev att se filmen. :) Den var tyvärr inte speciellt bra men men... Borde alltså lagt ner tiden till skolarbetet helst istället, men det kunde man ju inte veta i förhand... ;) Haha!
Nej men det är ingen panik över att inget arbete blev av egentligen. ^^ Bara att jag tycker själv det är skönt att göra undan så mycket som möjligt. :)
Ska skriva snabbt i senatorn nu sen ska jag se tv! Lyxfällan sen handboll men det blir nog att middagen faller in under matchen så avbrott där för min del... Sen Bonde söker fru och efter det Morden i Midsommer! Kommer sälkert slumra till under denna tid för jag är så baskens trött nu igen... Eller börjar bli. Aldrig vart såhär mycket trött i hela mitt liv! Måste vara alla mediciner!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0