Dan före dopparedan

Idag kommer Becca över vid 13.00 tiden och skulle lämna en julklapp så söt som hon är. :)

Bild från i början av sommaren. :)
Tidigare idag har jag bara suttit här och vid tv:n pytte lite. ^^ Har inte nå större planer för resten av dagen heller. Tror faktiskt jag ska koncentrera mig på att skriva en bokreflektion. Vore najs att ha den bortstökad och klar. Matte ligger jag efter massor i så kanske vore en god idé att på nå vis ta tag i det... Grejen är bara den att jag behöver nog hjälp i det men ingen har ju tid med något sådant idag, dan före julafton! Haha, mitt hus är lite utav ett städningshem idag och sen ska de sista matväga göras klart osv... Det resulterar i upptagna sönderstressade föräldrar! XD Så jag håller mig lite utan idag tror jag, de är bäst för alla. :) Kommer prova installera the sims 3 här på Macen. Det kanske borde gå tyckte jag det verkade som... Men vi får se. ^^
Vad jag vet med all säkerhet är i alla fall att jag ska tillsammans med familjen se på Bingolottos uppesittar kväll för vi har köpt lotter för att spela. :) Och min släkt från sthlm kommer också ikväll. :) Tror Lollo & Astrid ska sova här och resten hemma hos mormor och morfar. :p Dom har bilat från Sundsvall.
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0