Bilder = Nostalgi

Börjar fundera på att fixa sig i ordning för att ta upp kontakten med sängen så småning om. :) Har suttit och lagt ihop en massa bilder i en mapp som ska till ett usb-minne som mormor och morfar ska få i julklapp till deras digitalafotoram. Så jag hittade en massa fina bilder på släkt och vänner samt mycket minnen och sjukdoms relaterade bilder. Var kul att se, blev lite nostalgi. ^^ Haha :) Folk förändras verkligen med tiden. Ojojoj XD HAHA

Aja, nu ska jag borsta gaddarna och sen prova lite av dagens inköp från stan. Efter det får kudden ta hand om mitt huvud. :) Troligen min sista natt som brunett/blondin. :D Kommer inte sakna det! G'natt!
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag har köpt precis samma sak till min mormor :D

2010-12-22 @ 11:55:24
URL: http://mlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0