Bagare nuförtiden?

Såhär har jag sett ut hela December känns det som, förklädet på! Tror aldrig jag har bakat så mycket under December månad. På så kort tid alltså. Mamma och jag har bakat massor! Haha, vad ovanligt. x'D Slutet av 2010 har varit jätte mysig måste jag säga. Har hänt en himla massa grejer! Och jag har framför allt hållt mig ganska smärtfri, SKÖNT! :) Herregud imorron är det nyår! :O Känns inte som det... Dags att välkomna det nya året.
Jag hoppas på ett bättre och friskare år! Värre kan det ju faktiskt inte bli.. Eller? :S
xoxo Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag håller alla mina tummar och tår att du ska få ett fantastiskt 2011 och må mycket bättre! Kram till dig Angelica!

2010-12-31 @ 01:08:21
URL: http://mlundqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Du är så fin :) Men bara undrar.. vad är det för sjukdom du har? Du har skrivit att du ska till läkaren ett antal gånger.. Ha det bra <3

2010-12-31 @ 14:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0