Annandag jul

Idag har jag inte gjort så hemskt mycket... Kusinerna for in till stan vid 11, halv 12. Själv hade jag ingen transport så kunde inte följa med in. Sån tur har jag! YOOJ -_____- Nej men så jag såg "Harry Potter och Fenixorden" och sen käkade vi dopp i grytan till lunch med mamma och pappa. MUMS :) Efter det tog vi oss ut på promenad och slängde även skräp. x'D När vi var påväg tillbaka hem kom Ulf, Oscar och Brita i bilen så Brita hoppa ur och gick med oss istället. ^^ Fikade när vi kom fram osså har vi tjejer gjort ansiktsmask och sminkningar eftertåt. Då till fikat hade Lollo och Astrid kommit hem. Nu håller maten på att fixas och mormor & morfar har kommit. ^^ Blir julbords resterna! :D
SÅ DAMN GOTT!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0