9 December 2010

Kaffekoppen just upp sörplad. Nu ska Svetlana och Catharina komma (läkare&sjuksköterska) så dom är väl här vilken minut som helst. Haft assistenten här för första gången idag. Det kändes bra med den här tjejen men jag kommer tydligen inte ha henne sen verkar det som... Bara imorgon, men då ska även en annan tjej dyka upp senare vid kl.13 så jag bekantar mig med henne för de är typ hon jag kommer ha fram över + nån annan som avväxlar med henne om jag fattat saker rätt? Tror hennes namn var Sofie eller Sofia? :S Ah men de visar sig, gillade den här tjejen i alla fall. Therese hette hon. :)
Och så har sjukgymnasten vart här på morgonen direkt då jag vaknade och de var något jag avskydde! Kommer inte ens uttrycka mig i ord om det, fy fan! :@
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0