6 Decemeber 2010

Glögg, pepparkaka och en knäck. Just vad jag behövde, tur att jag fick. :)
Satt just med familjen vid tv:n och fikade ovanstående. Innan hade pappa och jag smaskat på en lussebulle liknande bulle och druckit varmchoklad/kaffe. XD *Don't tell anyone* Efter lunch for jag och pappa ut på lång prommis i ett ganska mörkt och grått Luleå. Men skönt vare! Innan dess har Ulla från Distrikten vart här och tagit prover och blodtrycket som vanligt. 2 personer från assistent grejset var här och la in planering för framöver innan Ulla kom. Så har suttit och snackat endel med dem... Btw, så gick det hyfsat bra när jag skulle upp tack och lov.
Strax ska jag dra mig mot tv:n och se lyxfällan. :) Sen blire typ hemmagjord pizza ikväll :D GREAT! Osså tv efter kl.19!
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0