4 Advent

Bea och hennes familj tog just stegen ut ur huset och är nu påväg hem. Dom prommenixar i kylan, men måste ändå säga att gode mysigt är det att ta sånna där kvällsprommisar på vintern i mörkret. :) Men jag förstår samtidigt att nu vill man nog bara komma hem så snabbt som möjligt... ^^ Själv ska jag göra mig klar för läggning. Tar ju typ en timma, särskilt för det tar ca. en halvtimma för en av mina mediciner att få effekt... Så man måste vänta ganska länge innan jag ens kommer till sängen.. ^^ Så lyckliga du, friska människa som kan lägga sig i en säng som vanligt utan att behöva ta smärtstillande preparat och på endast ett visst speciellt sätt. :) Jag är avundsjuk på dig.

Vi smaska på pepparkakor med mögelost, saffranskaka, Ernstpepparkakor, juleskum, knäck och en sorts paj med lax, avokado och räk grejsblandning som fyllning. Dryck var det glögg och julmust som erbjöds. Eller ah, öl till vuxna fanns det men är ju inte så visentligt för er att höra... hahah XD Men det var gode gott det! :)
På eftermiddagen såg jag handbolls matchen som Norge tyvärr fixa sig som vinnare med 20-25 mot oss... Och därmed slutade vi som 2:a i EM. Grattis Norge antar jag ^^
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0