2:a Advent

Då var andra ljuset tänt. (bild @ google)
Idag har jag varit ute på prommis på förmiddagen och det var så jäkla skönt! :D Hade velat stannat ute längre men kunde inte riktigt avgöra om batteritiden på elrullen (som jag körde i snö för första gången nu idag) kunde göra det möjligt så blev säkra sidan först, alltså tillbaka hem när vi gått rundan. Åt kyckling hamburgare till lunch också för första gången i mitt liv idag XD haha och det var okej... Men inte mer än så. ^^ Nyttigt, i alla fall nyttigare än vanlig hamburgare var det. Ett sånt där Delifresch kycklingmål eller vad det nu heter.. från MAX åt jag. :P Ah efter det har jag jobbat på med lite skolarbete i svenska. Sen kom mormor & morfar över spontant vid fikatid så då blev det fika. Kaffe och apelsin&chokladkakan jag och mamma bakade igår och pepparkaka bjussa vi på. :) När dom for blev det senator skrivning och julkalendern. x'D (Har tvångsbehov när det gäller julkalendern.. Måste liksom se, tvångstankar = farliga XD haha ) Nu har jag suttit här vid datan och gjort det jag alltid gör dagligen men börjar bli klar nu.. ^^ Ganska passande för middagen serveras snart och sen ska jag duscha och övergå till tv:n resten av kvällen. Får se om jag hinner se Gossip Girl annars utgår det, för vi ska se en av filmerna vi hyrt tror jag. :)The Bounty Hunter. :) Men nu är käket klart! Nudlar med kyckling ska jag få, mums! HEJSVEJS
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0