28 December 2010, make up!

Det var första gången på jag vet inte när jag sov till halv 10 idag! Och det var så skönt, ville sova mer! Men att skjuta på medicinerna mer än en och en halvtimme det funkar absolut inte! Måste hålla en jämn balans över hela dygnet.
Har just blivit helt klar, sminket var det sista. :) En simpel make blev det idag. ^^ Varit väldigt tjusig de senaste dagarna för Lollo och Astrid har fått agera sminköser och då blir det automatiskt bra! :D Hahaha, och Sofia och Terese, dom är super duktiga också! Gillar att bli sminkad, får variation då alla gör på sitt speciella vis. :)
Men som ni ser på bilden la jag bara först guldig eyedust, brun skugga, eyeliner och maskara så höll det väldigt simpelt. Dock är det alltid en väldig utmaning för mig att sminka sig nu när jag är så dålig i fingrarna osv... Men faktiskt, lite bättre är det nu i alla fall! :D
xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0