20 December 2010

Först nu har jag ett uppehåll i besök av folk! Halv 4 kommer distrikten igen för omläggning. Hon har redan vart här tidigare idag och tagit blodprover och blodtryck. Sofia var här på förmiddan som vanligt. Hon fick måla om mina naglar så nu är det mörkblått istället för ljusblått. ^^ Även sjukgymnasten och arbetsterapeften har varit här. Och nu senast var det syon som vart här. Snackat en massa om mitt kommande gymnasieval till våren här... Just nu är jag lika osäker som jag var innan... Men man kan i alla fall säga att jag har koll åt vilket håll jag lutar åt och det är då högskoleförberedande linjer. :) Yrkeslinjer är i stort sätt mest opraktiskt för mig att söka. :P Så nu gäller det bara att grubbla på... Vad jag tänker hinna med nu är att se julkalendern, kaffet är redan uppdrucket så sen är tanten välkommen att komma som dagens SISTA besökare. Orkar inte med mer sen... xD

xoxo Angelica<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0